Menu

sobota, 1 lutego 2014

Masło orzechowe


Do zrobienia masła namówiła mnie głównie Chill, bo ja jednak wolę orzechy na słodko, jednak efekt mnie zaskoczył.

Potrzebujemy:
- 150 gram orzeszków arachidowych solonych,
- 1 łyżeczkę oliwy z orzechów arachidowych,
- 1 łyżeczkę masła roślinnego.

Wszystkie produkty wsypujemy do blendera/miksera. Pamiętajmy jednak, żeby przerywać co parę sekund, aby nie spalić blendera. Mieszamy i znowu mielimy.

Mnie osobiście zadowalają chrupiące kawałki orzechów, stąd nie mieliłam na gładką masę.
Et voilà! Gotowe! Masło orzechowe idealnie nadaje się na kanapki, dip lub dodatek do pysznych orzechowych ciasteczek.

Jednak ja przetestuje z pomidorem na pieczywie ryżowym i odrobiną szczypiorku chociażby na śniadanie:)

Już nie mogę się doczekać jutrzejszego...




Pozdrawiam!

OUT

1 komentarz:

  1. fajny sposób, żeby mieć chrupkie, ale jednak gładkie masło jest w trakcie blendowania odsypać łyżkę albo dwie takich "pokruszonych" kawałków orzechów, resztę zmielić na gładko i te pokruszone dosypać i wymieszać. Pycha :)

    OdpowiedzUsuń