Menu

sobota, 8 lutego 2014

Muffiny z mięsa mielonego z papryką


Mięso mielone, nie każdy je lubi, a może by tak zamienić zwykłego "mielonego" na takiego po tuningu?

By zrobić babeczkowe mielone, potrzebujemy (moim wypadku wyszło na 7 porcji):
- porcja mielonego (użyłam drobiowego),
- 1 papryka, wybrałam żółtą, bo ją lubię najbardziej,
- 1 średnia cebula,
- sól, pieprz,
- 1 łyżeczka chilli (na stanie miałam tylko chilli w płatkach).

Paprykę i cebulę kroimy w drobną kostkę. Mieszamy w misce razem z mięsem. Przyprawiamy solą i pieprzem. Posypujemy całość chilli. Mieszamy ręką i zasłaniamy ramieniem przed kotem, który na zapach mielonego wskoczył na blat. (Ta wskazówka tylko dla tych, którzy mają wścibskie koty).




Jak już połączymy wszystkie składniki formujemy kulki, które wkładamy do blachy na muffiny.

Wskazówka:
Blachę należy uprzednio nasmarować delikatnie masłem/margaryną, by babeczki nam do niej nie przywarły.



Wstawiamy do rozgrzanego piekarnika na 20 minut w temperaturze 180 st.




Pyszny i w miarę prosty obiad. Podałam z purée ziemniaczanym i surówką z marchewki.

Smacznego!

OUT

1 komentarz:

  1. Mufinki pyszne :-) moje były z czerwoną mniam... - weekendowa kuchta domowa ;-)

    OdpowiedzUsuń